• Vanaf zaterdag 18 september mogen de spelers de straat op om zoveel mogelijk loten te verkopen. Door corona gaat dat ook dit jaar iets anders dan anders. De spelers krijgen nog steeds een verkoopboekje, maar om het veilig te houden is dit boekje voorzien van een persoonlijke QR-code. De koper van een lot kan deze code scannen met de camera van een telefoon, waarmee de koop digitaal kan worden gedaan. Mocht digitale verkoop lastig zijn dan is het invullen van het verkoopboekje uiteraard ook nog mogelijk. Vanuit de vereniging vinden we dat de veiligheid en gezondheid voorop staan, dus geven we de voorkeur aan de digitale verkoop. Zie voor een nadere uitleg het filmpje.

    De Grote Clubactie incasseert eenmalig het bedrag bij de lotenkoper, die het lotnummer op zijn bankafschrift ontvangt. De prijs van deze loten bedraagt € 3,00 per lot, waarvan € 2,40 rechtstreeks naar DEV Doorn gaat.

    Belangrijke data
    1. Op zaterdag 18 september worden alle brieven en verkoopboekjes uitgedeeld, met daarbij een korte toelichting over de Grote Clubactie. Bij de stand in de kantine kunnen deze pakketjes worden afgehaald. We willen jullie vragen om dit moment te combineren met een motivatiepraatje om zoveel mogelijk loten te verkopen.
    2. Op 9 oktober dienen alle ingevulde verkoopboekjes te worden ingezameld. Of jullie deze willen deponeren in de doos in de bestuurskamer.
    3. Op 30 oktober maken we de beste verkopers en het beste verkopende team bekend.
    4. De bekendmaking van de trekkingsuitslag is 9 december.

     

    Veel succes met de verkoop!


    Met vriendelijke groet,

    Patrick Schrooten
    Sponsorcommissie DEV Doorn

     

     

     

     

    **

     

     

     

     

     

     

    Doe je mee? Heel graag! Kijk ook hier voor meer informatie.