• Zaterdag 27 augustus is de nieuwe kleding uitgereikt aan de leden van DEV Doorn. Een feestelijk moment! Wellicht heb je vragen over de nieuwe kleding en daarom hebben we deze Q&A opgesteld. Je kunt ook alvast een kijkje nemen in onze webshop.

    Wie krijgen nieuwe wedstrijdkleding?
    De leden van DEV Doorn die vorig jaar competitie speelden. Zij hebben eind vorig jaar kleding gepast, hun maat doorgegeven en kunnen hun nieuwe tenue zaterdag 27 augustus ophalen.
    Let op: de keeperstenues zijn nog niet allemaal binnen. Heel vervelend, maar de leverancier heeft een logistiek probleem met de aanlevering, waardoor een deel van de keeperstenues nog onderweg is. Zodra de ontbrekende tenues binnen zijn, nemen we contact op met de desbetreffende teams. Gebruik dus tot die tijd de oude keeperstenues.

    Ik ben een nieuw lid, hoe kom ik aan een wedstrijdtenue?
    Nieuwe leden van DEV Doorn die aankomend seizoen wedstrijden bij DEV Doorn gaan spelen, moeten zelf een wedstrijdtenue bestellen bij de webshop van DEV Doorn via www.devdoorn.nl

    Ik heb een toernooi zaterdag 27 augustus en kan de kleding niet komen halen.
    De trainers van de teams die een toermooi hebben op zaterdag, hebben de kleding al opgehaald voor die dag en reiken het nieuwe tenue aan je uit.

    Ik heb niet de juiste maat gekregen of het kleding stuk wat ik heb gekregen past niet (meer)
    Heb je een andere maat gekregen dan je hebt besteld, laat dit dan bij het ophalen van de kleding direct weten. Geef je naam, mailadres en telefoonnummer door en DEV Doorn gaat erachteraan. Heb je wel de kleding gekregen die je hebt besteld, maar pas het niet meer of kom je erachter dat je een verkeerde maat hebt doorgegeven, dan zul je zelf een nieuw tenue moeten aanschaffen via www.devdoorn.nl. Je kunt ook proberen het tenue te verkopen of te ruilen. Voor dit laatste gaat DEV Doorn ruildagen organiseren.

    Ik heb geen of niet alle kledingstukken ontvangen
    Geef dit direct door bij het ophalen van de kleding. Laat je naam, mailadres en telefoonnummer achter en geef door wat niet goed is. DEV Doorn gaat er zo snel mogelijk achteraan en zal je verder informeren wanneer de kleding er wel is.

    Wat moet ik doen als mijn kleding tijdens het seizoen te klein wordt?
    We verwachten niet dat dit snel gebeurt. Voorheen speelden de meeste mensen ook het hele seizoen in hetzelfde tenue. Als het toch te klein wordt, kun je het beste een nieuw tenue kopen via de webshop van DEV Doorn of probeer je tenue te ruilen en/of te verkopen. Aan het einde van het seizoen organiseert DEV Doorn speciaal ruildagen om tenues te ruilen met elkaar die niet meer passen.

    Wat moet ik doen als ergens in het seizoen mijn kleding kapot gaat?
    Gaat je kleding in de loop van het seizoen kapot, ga dan naar de webshop van DEV Doorn via www.devdoorn.nl en bestel een nieuwe outfit.

    Ik wil naast mijn wedstrijdtenue ook graag een bijpassend trainingspak, trainingsset en/of voetbaltas kopen. Waar kan ik terecht?
    Om je outfit compleet te maken ga je naar de webshop van DEV Doorn via www.devdoorn.nl. Daar vind je trainingsoutfits, trainingspakken, jassen, tassen enz.

    Ik heb nog een oud tenue, wat moet ik daarmee doen?
    Geef het weg of stop het in een textielcontainer.

    Ik wil met ons team nummers op de shirts, wat moet ik doen?
    DEV Doorn heeft er bewust voor gekozen om geen nummers op shirts te doen. Het zorgt voor een uniforme uitstraling, het vergemakkelijkt het onderling ruilen van tenues, je kunt lange tijd met hetzelfde shirt doen en het voorkomt dat spelers in één team met hetzelfde nummer lopen.
    Wil jij met je team toch nummers erop laten zetten, dan kun je dat doen op eigen kosten en zoek dan contact met Christian Sorensen via sorensenchristian@hotmail.com of 06-14917310. Besef dan wel dat je mogelijk maar één seizoen met dit shirt kunt doen en je een volgend seizoen zelf een nieuw shirt moet kopen.

    Waar kan ik terecht met overige vragen?
    Staat je vraag er niet tussen of wil je meer weten? Zoek contact met Christian Sorensen via sorensenchristian@hotmail.com of 06 14917310.